Top cvik nielen na sexi zadok

Cvik na spevnenie pánvy, bederných kĺbov, sedacích svalov a krížov

Aj keď chceme primárne spevniť sedacie svaly a vytvarovať sexi zadoček, docielime týmto cvikom oveľa viac. Osobne ho milujem práve pre to, že skvelo spevňuje trup, bruško a kríže, stabilizuje pánvu, posilňuje nielen chrbát ale aj lýtka, stehná a pánvové dno. Ak ho prevádzate správne má viac benefitov ako si myslíte.

Pozrime sa spolu ako na to:

Na čo zacielime?

Sedacie svaly, hamstringy, lýtka

Ležíte na podlahe s kolenami ohnutými.  Zvihnite boky smerom k stropu. Zamerajte sa na zapojenie sedacích svalov

Vykonajte 15-20 opakovaní a odpočívajte. Zdvihnite boky rovnakým spôsobom a zostaňte hore 20 sekúnd. Vykonajte pulzy kolien do lopty skôr, než sa spustíte do východiskovej pozície. Ak si pod chodidlá uložíte loptu, môžete pri zodvihnutej pánve  aj vystierať a ohýbať kolená. Opakujte:  3krát / 6-8x

Nech vás nemýli fotografia, na ktorej cvičím tento cvik na pilates aparáte nazývanom Reformer. Mám vyvýšené nohy čo ešte zvyšuje záťaž a účinnosť. No a pulzujem do modrej lopty až do pocitu pálenia. Nikdy si to nepočítam, sústredím sa len na pocit vlastného tela, ktoré mi povie v správnom čase dosť. Keď ale vidím, že začínam švindľovať, prestávam a oddychujem…Cvičenie na Pilates aparátoch môžete zažiť aj u mňa v Pilates štúdiu Agaton.

Zacvičte si kompletný program

Ak sa vám tento cvik páči, mám pre vás viac. 6 týždňový program kondičného tréningu pre ženy (môžu ho aj muži, ak si zvýšia záťaž).

Do Formy za 14 dní vás privediem krok po kroku, spolu s popisom cvikov, fotografiami, tréningovým predpisom koľko a kedy. Výhodou je, že si tréning môžete stiahnuť do mobilu a cvičiť si ho kdekoľvek. V domácom fitku, alebo v posilňovni, či v prírode. Vždy pri tom môžete použiť prístupné cvičebné pomôcky, ktoré sú v knihe popísané, alebo ak tie nemáte po ruke, jednoducho cvičte s váhou svojho tela.

A to nie je všetko

Aké by to bolo cvičenie bez stravy? Poznáte to: 20% tréning a 80% zdravé stravovanie, inak to neide. Preto som pre vás ako sprievodcu 6 týždňovým tréningom pripravila aj Fitness jedálniček, ktorý ku knihe dostávate zdarma. Bude vám inšpiráciou ako si zostaviť ideálnu diétu tak, aby zvýšila výkon vášho tela počas cvičenia, ale dopriala mu aj potrebnú regeneráciu. Vytvarujte si sexi postavu sledujúc striedanie vysoko – stredne a nízko kalorických dní. Ukážem vám ako na to!

Marcela Gaľová
Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu! Viac o mne sa dozviete tu >>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia