Pilates mení telo aj ducha

Získať nový životný pocit? Skúste Pilates…

Ako vyzerať a cítiť sa lepšie? V dnešnej dobe si čoraz viac uvedomujeme, aké je dôležité starať sa o svoje zdravie a fyzickú kondíciu. Nie je vždy ľahké rozlíšiť čo nám prospieva, a čo je len zbytočnou záťažou pre organizmus. Koľkí z nás si už položili otázku čo je Pilates a ako ho zaradiť do svojej každodennej rutiny? Ako pravidelne cvičiť a ako si aj pri pracovnom vyťažení nájsť chvíľku pre seba?

Komplexné a efektívne cvičenie, pri ktorom pohyb vykonávame pomaly, presne, sústredene, ako keď sa vlní more. Vybuduje silný stred tela Powerhouse, zdravú chrbticu, zlepší flexibilitu.

Cvičenie je to šetrné ale s výsledkami. Ak som prebudila vašu zvedavosť, čítajte ďalej. Naučte sa základy, tréningovú metódu, aby ste si mohli cvičiť aj doma.

6 princípov Pilates

Plynulosť pohybov – Silný stred tela Powerhouse – Laterálne medzirebrové dýchanie – Presnosť, s akou prevádzate pohyby – Koncentrácie mysle – Kontrola pohybu od východiskovej pozície až po dokončenie pohybu.

Špecifikum cvičenia je v tom, že pilates formuje štíhle svaly, zlepšuje správne držanie tela, celkovo uvoľňuje organizmus a myseľ, a ak robíte aj iný šport, potom vám zlepší výkonnosť v iných aktivitách.

Čo telo potrebuje?

Stromom života je Zdravá chrbtica. Jej ohyby musia byť pohyblivé, správne a funkčné. Podobne pánva musí ostávať v optimálnej polohe voči stredovej osi tela a kĺby nesmú byť preťažené. Hĺbkové svaly sa aktivujú a posilňujú práve Pilatesom a spevňujú bruško.

Čo potrebujeme pri cvičení?

Dostatočne priestranné a pokojné miesto, príjemnú hudbu prípadne aromaterapiu, jednoduché pomôcky ako kotúč, expander, lopta, podložka, alebo len váha vlastného tela.

Program cvičenia

Ak nemáte čas na pravidelné precvičenie celej Pilates zostavy, nájdite si svoj vlastný miniprogram. Pilates si vyžaduje pravidelnosť. Každá cvičebná lekcia by mala obsahovať strečing, cviky na platničky a chrbticu, otáčanie, úklony, záklony a cviky na brucho.

Pokroky budete robiť aj pri 20 minútach pravidelného cvičenia!

Manuál cvičenia pre Zdravý Chrbát

Ak chcete začať a neviete ako, ponúkam vám jednoduchý zásobník cvikov inšpirovaných Pilates a jogou pre zdravú chrbticu.
Tento praktický manuál s popisom cvičení a fotografiami pozícií je pre začiatočníkov aj pre náročnejších športovcov. Ide o rehabilitačné cviky na chrbticu zostavené tak, aby vám priniesli rýchlu úľavu od bolesti a pri pravidelnom cvičení aj trvalé zlepšenie stavu. E Book si stiahnete tu!

Prajem Vám zdravé cvičenie!

Marcela Gaľová
Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu! Viac o mne sa dozviete tu >>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia