Jóga pre lepší spánok

2 Mačka

V cykle Jóga pre lepší spánok si dnes zacvičíme Mačku v sede

Pohodlne sa posadíme so skríženými nohami na vankúš. Začíname so vzpriamenou chrbticou, rovným chrbtom plný jógový dych.

Následne si ruky prekrížime za hlavu. Pri nádychu sa prehneme do extenzie (záklonu), vypneme hrudník, zodvihneme hlavu, necháme ju v miernom záklone a roztiahneme lakte naširoko. Pri výdychu sa chrbát zaguľatí, lakte smerujú naúzko k sebe, hrudník sa zavrie a bruško vtiahneme dovnútra. Opakujeme pohyb tak dlho ako je nám to príjemné.

From the Yoga cycle for a better sleep

I have prepared second basic asana for you to help you sleep better and improve the quality of sleep. Now read the second position:

 

Bring your legs into a cross – legged position, and interlace the hands behind the head. On an inhalebreath lenghten up, open the elbows wide, expand across your chest, and let the head drop slightly back. On an exhale breath round the body, magnetize elbows towards one another, and gently hug the belly in.

Please use a cushion under the hips.

Next time we will describe: Neck Sretches

Nabudúce sa zoznámime so strečingom krčnej chrbtice.

Namaste!

Štítky:
Marcela Gaľová
Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu! Viac o mne sa dozviete tu >>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia