Byť Fit za 14 dní

KeyFitness nie je iba cvičenie, je to „životný štýl“!

Je to pocit spokojnosti so sebou samým, s tým, že sme zdraví, cítime sa fajn, sme plní energie a chuti do života. Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky z vašich emailov…


Fitness

1. Pri akej tepovej frekvencii sa vo všeobecnosti odporúča cvičiť?

V rozmedzí 70-80% maximálnej pulzovej frekvencii sa zlepšuje kardiovaskulárna kondícia. Začínate sa potiť, dych sa zrýchľuje a zahrievate sa. Na spaľovanie tukov je však vhodnejšie udržať sa v nižšej pulzovej frekvencii počas dostatočne dlhého intervalu, cca. 50-60min.

  1. Ako často je vhodné posilňovať?

    Posilňovací tréning so záťažou, alebo len s vlastnou váhou je vhodné absolvovať dvakrát až trikrát týždenne s tým, že medzi každým posilňovacím dňom by ste mali mať jeden odpočinkový deň. Spočiatku môžete precvičovať všetky svalové partie v jednom tréningovom dni naraz, postupne, ako sa vaša kondícia bude zlepšovať si svalové skupiny rozdeľte na viacero dní.

  1. Kedy sa má robiť strečing? Pred alebo po tréningu?

      Väčšina športovcov a trénerov nespochybňuje dôležitosť strečingu. Ľahké ponaťahovanie tela by malo nasledovať po zahriatí, ktoré trvalo minimálne 10min aerobnej aktivity a dôkladné ponaťahovanie zasa na záver tréningu. Vždy sa zamerajte na oblasti, ktoré boli pri cvičení najviac zaťažované alebo majú celkovú tendenciu sa skracovať. Nikdy nenaťahujte studené svaly skôr než začnete cvičiť.

  1. Kedy je najlepšie cvičiť? Ráno alebo večer?

      Cvičte vtedy, keď viete, že máte najviac energie aj času. U ranných typov to bude dopoludnia, u nočných zasa po práci popoludní. Najdôležitejšie je nájsť čo vám osobne vyhovuje, fixne zaradiť fitnes aktivitu do svojho harmonogramu a vytrvať.

  1. Ako si zariadiť vlastnú domácu posilňovňu?

      Nie je ľahké zorientovať sa na našom trhu v širokej ponuke posilňovacích strojov a cvičebných náradí. Vo všeobecnosti však platí zásada, že sa oplatí zainvestovať radšej do drahšieho fitness stroja, ktorý nám zaručí kvalitu, dobrú technickú vybavenosť, bude pohodlný a hlavne bezpečný na domáci tréning. Nezanedbateľným faktom je, že ako taký sa na ňho budú ľahšie zháňať náhradné diely a pravdepodobne aj od predajcu budete mať zaručený pravidelný odborný servis. Lacná investícia do nekvalitného stroja sa nemusí vyplatiť a po čase sami zistíte, že vás nič nemotivuje na ňom ďalej cvičiť. Pri kúpe multifunkčného stroja, alebo kardio trenažéra si nechajte poradiť od certifikovaného trénera, ktorého profesionalitu si overíte pri osobných tréningoch. Zároveň aj jemu dáte šancu spoznať vás, vaše fyzické možnosti a potreby a ľahšie vám poradí v súlade s vašimi cieľmi. Po sérii tréningov pod odborným dozorom si aj sami môžete dokúpiť sadu posilňovacích činiek, lavičku, expandery, alebo fitloptu správneho rozmeru a tak obohatiť výbavu vášho domáceho fitka. Správny výber takýchto pomôcok vám pomôže váš tréning efektívne obmieňať, aby pre vás aj naďalej ostal príťažlivý a efektívny zároveň. Posilňovací stroj, ktorý umožňuje len niekoľko cvičebných polôh a variácií vás pravdepodobne čoskoro omrzí a budete hľadať spestrenie. Z kardio trenažérov sú vhodné stacionárny bicykel, bežiaci pás, stepper, alebo orbitrek. Do úvahy môžete vziať aj pomôcky akými sú švihadlo alebo trampolína.

Manuál základných informácií o cvičení, strave, psychológii športu nájdete aj v E-Booku, ktorý si tu stiahnite zdarma:

Viac tu: http://marcelagalova.sk/e-book-zdarma/

KeyFit Tréning je zostavený na báze „Key“ Kľúčových pravidiel Silového tréningu,  Aerobného a Relaxačného cvičenia, Zdravej životosprávy, cvičenia Pilates a Jógy. Obsahuje prvky Step aerobiku, Aqua Aerobiku, Tréningu s Fit Loptou, Body Work tréningu, pri ktorom sa precvičuje celé telo a v záverečných fázach je zameraný na problémové partie.

Špecifický strečingovo – rehabilitačný program je naopak osobitne venovaný cvičencom vyžadujúcim osobitný prístup z dôvodov zranenia, pretrénovanosti alebo kvôli pohybovým obmedzeniam.

KeyFit Tréning  je jedným z veľmi účinných Fitness programov zameraný na vyrovnávanie svalovej nerovnováhy

  • Toto cvičenie Vám pomôže dosiahnuť mladistvý a svieži vzhľad, zdokonalí a spevní chúlostivé partie strednej časti tela, dámam pomôže k dlhým a štíhlym nohám, celkovo zlepší držanie tela a naučí správnemu dýchaniu
  •  Je vhodný ako rehabilitačné cvičenie po zraneniach, urýchli efektívny návrat k športu po dlhšej pauze a zvýši športovú výkonnosť.
  • Výrazne zlepší pohybové schopnosti a mobilitu zvlášť u starších
  • Pomáha ženám v pred/po pôrodných problémoch

Viac tu: http://marcelagalova.sk/kondicny-trening-pre-zeny/

V dnešnej dobe si čoraz viac uvedomujeme, aké je dôležité starať sa o svoje zdravie a fyzickú kondíciu. Nie je vždy ľahké rozlíšiť čo nám prospieva, a čo je len zbytočnou záťažou pre organizmus. Koľkí z nás si už položili otázku čo je Fitness a ako ho zaradiť do svojej každodennej rutiny? Ako pravidelne cvičiť a ako si aj pri pracovnom vyťažení nájsť chvíľku pre seba?

Marcela Gaľová
Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu! Viac o mne sa dozviete tu >>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia