Ako môže vyzerať váš terapeutický program Hormonálnou jógou?

Keď som pred rokmi pracovala ako ošetrovateľka

… aby som si zarobila na štúdium, stretávala som sa s chorými a umierajúcimi a tí mi dali najväčšiu životnú lekciu. Poznala som príbeh jednej kolegyne z austrálie, ktorá o svojej praxi s umierajúcimi napísala aj knihu a ja som to chcela tiež vyskúšať. A mala pravdu. Na otázku čo umierajúci pred smrťou najviac ľutuje odpovedali skoro všetci rovnako…

Keď som sa ich na to pýtala, očakávala som odpoveď typu: „že som lepšie nevychovala deti“, alebo: „ že som podviedol manželku“,…že som nikdy nebol v Himalájach …“ A viete akú odpoveď som najčastejšie dostala?: „najviac ľutujem to, že som zbytočne veľa pracoval a nežil život podľa svojich predstáv…“

Aj preto som si vybrala povolanie, ktoré je mojim koníčkom

Založila som Pilates štúdio, kde prichádzajú deti, dospelí aj seniori cvičiť pre svoje Zdravie. Ale svoju metódu, ktorej venujem osobitnú pozornosť pre jej skvelé výsledky: Hormonálnu jogu, som chcela sprístupniť aj širšej verejnosti. A on line podnikanie mi na to prišlo ako stvorené.

V dnešnej dobe zahltenej informáciami len málokedy nájdeme manuál tak výstižný pútavý a kvalitný, aby nám všetkým vyhovoval. Väčšinou sa musíme prelúskať množstvom poloprávd a útržkov, kým dospejeme k ucelenej informácii. Nehovoriac o tom, že mnohé skreslené názory vytrhnuté z kontextu nám na ceste nielenže nepomôžu ale môžu aj uškodiť. Hlavne pokiaľ ide o cvičenie, prácu s telom, dýchaním, metabolizmom a životosprávou.

Ak si niekto berie na seba zodpovednosť šíriť znalosti o jóge, pilates či zdravom životnom štýle, mal by poskytnúť všetky potrebné informácie, ktoré získal a nie len omrvinky. Aj nepatrná odchýlka totiž môže cvičenie obrať o očakávaný účinok v horšom prípade navodiť aj opačný a nežiadúci.

Mojim zámerom je ponúknuť vám komplexný program v úzkom kontexte hormonálnej jogy a metódy pilates.

 Podelím sa s vami s dôležitými informáciami, popisom rôznych techník, modifikácií jednotlivých cvičebných pozícií, upozornením na časté chyby a pasce. 

Free verziu si môžete stiahnuť tu:

K programu som pre vás pripravila aj dodatkovú zostavu Jogy pre lepší spánok a krátku meditáciu.

Pre vás, ktorí chcete ísť ďalej a do svojho Zdravia neváhate investovať svoj čas, pozornosť i peniaze je tu komplexný program Hormonálnej jógy, v ktorom jednotlivé cviky aktivujú činnosť žliaz s vnútorným vylučovaním, najmä štítnu žľazu, vaječníky (u žien), produkciu testosterónu (u mužov), nadobličky, a hypofýzu…

Program Zdravého životného štýlu- Hormonálnej jógy a cvičenia Pilates

Je dostupný v jednoduchých krokoch, pre ženy a mužov všetkých vekových kategórii a fitness kondície. Absolvovať ho môžete ako začiatočník aj ako skúsený jogín. Nepotrebujete na to predošlú prax, ani osobitné nadanie pre šport, či jógu. Je účinný aj pre tých, ktorí sa jóge nevenujú a ani ju neplánujú uvádzať do svojej životnej praxe. Stačí ak akceptujete slovník typický pre prax jógy, ale jej filozofiu prebrať nemusíte. Hľadajte vlastnú cestu osvietenia a budujte svoj svetonázor.

 

 

Tento  manuál je určený ako pre tých, ktorí už s jógou a pilates prišli do styku a vedia svoju prax kontrolovať, ako aj pre nových adeptov, ktorí s cvičením nemajú skúsenosti. Tým ale vrelo doporučujem svoj zdravotný stav v prípade ťažkostí konzultovať s odborníkmi, lekármi, fyzioterapeutmi a prevedenie jednotlivých cvikov so športovým trénerom alebo lektorom jogy, či pilates. Je žiadúce, aby ste sa hneď v začiatkoch naučili správnu techniku a nezískali zlozvyky, ktorých sa potom roky nezbavíte.

Váš komplexný terapeutický program môže vyzerať nasledovne:

  1. Ráno (na lačno) zacvičíte si Hormonálnu jógu. Sekvenciu otvoríte krátkym dychovým cvičením a mantrou. potom dynamicky odcvičíte pozdrav slnka, a prejdete plynule do zostavy HJ. Na záver absolvujete relaxačné cvičenia na zharmonizovanie energie.
  2. Na obed si doprajete krátku meditáciu a dychové cvičenie na aktiváciu energie, a ak vás niekto veľmi v práci vytočil, tak pranajámu na upokojenie 🙂 Vhodná je aromaterapia – kvapku vhodného esenciálneho oleja do vody, ktorú pijete, alebo si olej rozotrite po dlaniach alebo tvári.
  3. Večer venujete čas zostave Jógy na lepší spánok a muzikoterapii. Vhodná je aj meditácia, mantry a aromaterapia. Na pokožku si naneste kokosový olej obohatený kvapkami esenciálneho oleja a do vlasov vmasírujte levandulový a pepermintový esenciálny olej na regeneráciu.

 

Marcela Gaľová
Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu! Viac o mne sa dozviete tu >>
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia