6 Cvik z Jógy pre lepší spánok

Childs pose pilow

Pripravte vaše telo na spánkový rytmus

Počas spánku v tele prebieha jeden z najdôležitejších regeneračných procesov – vyrovnáva sa hladina hormónov. Preto vám k Programu Hormonálnej jógy ponúkam aj túto krátku doplnkovú zostavu Jogu pre lepší spánok. Dnes si povieme o relaxačnom cviku, ktorý harmonizuje účinky predošlých piatich asán, ktoré ste sa v tomto cykle Jóga pre lepší spánok naučili.

Pozícia dieťaťa s vankúšom

Posadíme sa na pätky a pred seba položíme vankúš. Kolená sú naširoko od seba a päty spolu. Natiahneme sa dopredu a pohodlne sa uložíme na vankúš, pričom ruky natiahneme dopredu. hlava voľne spočíva na podložke. Dýchame 5x jógových cyklov. Ak sa o jógovom dychu chcete dozvedieť viac, prečítajte si článok Dýchajte je to zábava!

Childs pose pilow

During sleep in the body, one of the most important regeneration processes takes place – the hormone level is balanced. That’s why I also offer you this short supplementary program to complete the Hormonal Yoga Program. Today we are talking about a relaxing exercise that harmonizes the effects of the previous five asanas that you learned in this Yoga cycle for a better sleep.

Spread the knees wide, bring big toes together to touch, and soften your chest ower a pilow. Arms can rest towards your hips, or stretched above your head, whatever is more comfortable for you. Your only job here is to soften, the shoulders, back, belly and hips. Stay here for at least a minute.

Jóga lepšia ako lieky na spanie

 

Zacvičte si pred spaním našu krátku zostavu, upravte si večerný stereotyp, uložte sa pred desiatou do postele a môžete očakávať skoré účinky. Ak napriek snahám zlepšenie neprichádza a bojujete s vážnejším zdravotným problémom, vyskúšajte cvičenie hormonálnej jógy. Toto cvičenie ale odporúčam cvičiť ráno, aby sa procesy v správnom čase nastavili. Večer celý cyklus uzavrite naším predspánkovým cvičením.

Program Hormonálnej jógy, si môžete stiahnuť tu!

Tak a máte to kompletné! Rannú zostavu intenzívneho cvičenia aj večernú relaxačnú zostavu Jógy pre lepší spánok. Obe vám nezaberú viac ako 15min času. Za ten benefit to stojí, čo poviete?

Yoga for better health

For those of you who are more interested in yoga I  would like you to introduce my method, which effectively stimulates internal endocrine system and helps to adjust the hormonal balance in the organism.

Download E Book here!

 

It is a Practical exercise manual, exercise after exercise how they are arranged in the sequence. Virtually the whole sequence in one document. Print it out! It can serve as a practical tool during your everyday training routine. 

Prajem vám príjemné cvičenie.

Namaste!

Marcela Gaľová

Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu!

Viac o mne sa dozviete tu >>

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia