5 Cvik z Jógy pre lepší spánok

Osvedčené tipy ako lepšie zaspať

Ak ste si zatemnili spálňu, vyvetrali, odpojili elektrospotrebiče, mobil a wifi, nejedli po 16h a stále sa vám nedarí zaspať. Doplňte do stereotypu ešte tento cvičebný rituál. Dnešný 5 cvik z našej jógovej zostavy pre lepší spánok je práve tu:

Modifikovaná Upavista

Neľakajte sa, túto pozíciu chceme zacvičiť prijateľnejším spôsobom. Predstavte si seba na tom obrázku, ale ako ležíte na chrbte a nohy máte pohodlne zdvihnuté nahor opreté o stenu. Tak to je ono. Podložte si pod bedrá vankúš, skontrolujte, či sa vám bedrá aj celé nohy dotýkajú steny a ak nie, prisuňte sa k stene nadoraz. Potom už len otvoriť nohy do pozície V naširoko, ako vám to flexibilita dovolí a zhlboka dýchať 3x-5x dychových cyklov, alebo max 5min. Ruky si nechajte pohodlne na bedrách, vedľa tela, alebo za hlavou, ako vám je príjemné.

Upavista wall – Legs up 

Maneuver your body so that your butt and backs of the legs reconnected to the surface. The easiest way to do this is start with your side pressed up against the wall, then widnmill your legs up as you lie down. The hands can rest out to your sides, on your belly, overhead, or wherever is comfortable.

From the previous posture simply spread the legs  wide while keeping contact with the wall. Stay here for 1-5 minutes depending of your flexibility. 

Dont forget use a pilow. Next time Childs pose pilow

V nasledujúcom článku si predstavíme posledný z krátkej série cvikov pred spaním a ešte o niečo viac.

Namaste!

Marcela Gaľová

Milujem šport a oblasť osobného sebarozvoja. Ponúkam Vám jednoduchý Program Zdravého životného štýlu a Hormonálnej jogy, ktorý zmení Váš život a pomôže znovuzískať stratenú rovnováhu, zdravie a vitalitu!

Viac o mne sa dozviete tu >>

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Kategórie
  • Hormonal yoga E-Book free

    Download Introduction to the Healthy Lifestyle – Hormonal yoga with Pilates features for women, the instruction of exercise sequence with different options. I wish you all a lot of success. Namaste!

  • Najnovšie články
  • Objavte krásu programu Hormonálnej jógy s cvičením Pilates

    Vykročte smerom k Zdravému Životného štýlu Načerpajte inšpiráciu a zacvičte si! Stiahnite si E-Book zdarma a zažite úžasnú zmenu plnú vitality a zdravia